Prodaja preko interneta je postala vrlo popularna u poslednje dve godine, tačnije od marta 2020. godine, od momenta kada je citav svet, pa i nas pogodio Korona virus i od kada je proglašena Pandemija na globalnom nivou.
U nastavku ovog teksta daćemo Vam konkretne odgovore na neka od najčešćih pitanja u vezi prodaje i poslovanja putem interneta.
Firme koje se bave prodajom preko interneta, odnosno online prodajom, mogu svoje proizvode slati na više načina.
Najpopularniji način slanja proizvoda je putem pošte, zatim kurirske službe ili u nekim slučajevima sopstvenim vozilom za dostavu.
Potreba za fiskalnom kasom je različito definisana i uslovljena je da li se roba dostavlja putem pošte ili kurirske službe.
U slučaju da se roba i proizvodi dostavljaju putem pošte ili kurirske službe, taj promet se ne evidentira preko fiskalne kase. Uglavnom su to firme registrovane sa šifrom delatnosti 47.91 – Trgovina na malo posredstvom pošte ili interneta, i šifra delatnosti 53 – Poštanske aktivnosti.
Ukoliko firme samostalno dostavljaju kupcima robu i proizvode, dužne su da evidentiraju promet preko fiskalne kase.
Obaveza izdavanja računa nastaje kada prodavac koji je obveznik PDV-a proda proizvod kupcu koji je takođe obveznik PDV-a. Izdati račun se može dostaviti putem emaila u elektronskoj formi ili na papiru u štampanom obliku.
Za sve dodatne informacije i usluge kontaktirajte nas , a naš stručan tim će Vam u najkraćem mogućem roku ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja.